Jetlag??!!! - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Wietske - WaarBenJij.nu Jetlag??!!! - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Wietske - WaarBenJij.nu

Jetlag??!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wietske

17 Februari 2006 | Verenigde Staten, Washington

Dag Mensen!!!!

Ik ben veilig en wel aangekomen in het zonnige Washington D.C. Toen we aankwamen om 14.00 (half uur eerder dan gepland), bleek het 18 graden hier te zijn!!!! Echt heerlijk! Er stond wel een windje, maar die was gewoon lekker warm!
Ik heb in het vliegtuig 2 films gezien (The legend of zorro + Pride and Predjudice) Echt een supervliegtuig! (KLM airbus 330) Met ons persoonlijk televisiescherm vermaakten we ons dus prima!
Vanaf het vliegveld hebben we ong een uur in de taxi gezeten, waarbij we door Washington gingen en daarbij heb ik al allemaal leuke dingen gezien: het witte huis, het capitool, het pentagon...
En nu ben ik dus op Gallaudet! Echt leuk hier. Het is een soort klein dorpje waar iedereen gebarentaal spreekt (wij ook :D) We delen met z'n 3en een 4-persoons 'appartementje' (woonkamer, 2 slaapkamers, badkamer)

Gisteravond hebben we gelijk een show gekeken van een zwarte dove amerikaan, een standup comedian. Hij is een heel beroemde dove man en is ook in diverse tvprogramma's te zien geweest, zoals Frasier. Gister zagen we eerst een uur stukjes van wat hij allemaal op tv had gedaan en daarna was hij live op het podium te bewonderen. Soms konden we hem horen 'praten' maar hij gebruikte vooral gebaren, dus hij was wel een beetje te volgen (gaat snel die gebaren in Amerikaans!)

Het programma voor de komende dagen krijgen we zo (daar wachten we op).
We gaan misschien een biketour door Washington doen en er komt hier nog een open dag.

Maar ik ga er weer van door!
Bedankt voor de reacties en smsjes!!

Liefs Wiets

PS. Ik ben wel een beetje moe, heb wel aardig geslapen, maar een beetje een jetlag denk ik...

• 17 Februari 2006 - 18:30

Je Zussie:

Hey schatje liefie, poppie!! beterz dat je goed bent aangekomen en gewoon het witte huis al hebt gezien!!! en zon beroemde standup comedian lijkt me ook wel lache (als je het btje kan volgen iig:p) k hoop dat je het de komende dagen nog suer gaat hebben, en wat een vaag weer daaroot joh:s:s de ene dag 17 graden en de vlgnde dag sneeuw..... maar ja daar kom je vast wel overheen;)) nou doegieeeeeeeeeeee Dikke kuzzie van je zussie

• 18 Februari 2006 - 19:52

Gilbert:

Hee wiets!

Leuk verhaal hoor, vooral de dove cabaretier. Lijkt me erg leuk om te zien (als je het kan volgen tenminste).

Ik had wel een recensie van 3 kantjes verwacht over de films. :P Maar ze waren dus wel leuk, dat is mooi.

Veel plezier nog de komende dagen, en gebaar ze!

x Gilbert

• 18 Februari 2006 - 21:12

Leendert:

Hey leuk verhaal! ;)
    Hoelang was het nou vliegen? Veel plezier nog daar

Groetjes Leendert X

• 18 Februari 2006 - 22:21

Fokke:

Dag zus! Leuke verhalen allemaal. We blijven je volgen. Zitten nu voor het eerst in Leeuwarden te internetten, samen op zolder.

Veel plezier nog daar! Heb je al mooie foto's en filmpjes gemaakt?

Groeten, Fokke

• 19 Februari 2006 - 18:11

Mamma En Pappa:

Hoi Wietske! Wij zijn hier in Leeuwarden bij Fokke en Enneken om haar verjaardag te vieren en hoorden dat jij goed aangekomen bent. Leuk! Veel plezier verder! Doei!
    Groetjes pappa en mamma

• 19 Februari 2006 - 18:26

Sibylla:

Hey Wiets,

ontzettend leuk om je bijzondere ervaringen te lezen.Ben blij dat alles goed is gegaan.Dus al fietsend Washington ontdekken. Pas je op voor al die taxies. Wel de ideale manier om alles rustig te bekijken. Liefs Sibylla