foto's - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Wietske - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Wietske - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wietske

05 April 2006 | Nederland, Utrecht

Ik zal wel ff checken of ik de foto's er opnieuw en groter op kan zetten.
Maar was dat bij de vorige foto's ook zo, dat ze zo klein waren?

Maar ik denk de peeps die zaterdag op m'n verjaardag waren, er al genoeg hebben gezien :D ;)

Dus ik ze net verwijderd en opnieuw geplaatst... Maar het helpt niet :( :(

  • 05 Juli 2006 - 20:51

    Enneken:

    Ik zal even als eerste reageren op dit berichtje. leuke foto´s hoor!
    Morgen lekker naarde LION KING!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 April 2006

foto's

13 Maart 2006

Nieuwe foto's!

05 Maart 2006

Voor Marianna

28 Februari 2006

Weer terug :(

24 Februari 2006

Laaste dag!
Wietske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 3254

Voorgaande reizen:

16 Februari 2006 - 26 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: