Weer terug :( - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Wietske - WaarBenJij.nu Weer terug :( - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Wietske - WaarBenJij.nu

Weer terug :(

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wietske

28 Februari 2006 | Nederland, Utrecht

Hee hee,

Het ergste wat me kon overkomen is geschied: Ik ben weer terug in Nederland en heb er alweer twee lesdagen in Utrecht opzitten...

Maar wel goed nieuws is dat de digitale camera van Fokke heel terug is gekomen en de koffer van Enneken ook ;)

Ik heb nu ook maar een paar foto's op de site gezet voor de nieuwsgierigen onder jullie en degenen die niet zo visueel ingesteld zijn... Ik heb er maar zo'n 90 kunnen maken omdat zaterdag de camera het begaf..

De vliegreis terug was gezellig. We hadden wat turbulentie, maar het voelde meer als 'in slaap gewiegd worden'. Al moet ik zeggen dat ik niet geslapen heb (wel 10 minuten geprobeerd), toen heb ik maar weer filmpjes gekeken. Je moet toch wat te doen hebben hè...
Walk the line: half gezien (doorgespoeld en laatste uur niet gezien) wel goed gezongen.
Must love dogs: voorspelbare romantische comedy. Wel lekker luchtig.
In oranje: mooie film, goede muziek (o.a. MB :D) leuk verhaal.

Zondag kwamen we om 6.43u aan op schiphol. Om 9.00 lag ik op m'n bed in amersfoort en heb tot 15.00 heerlijk geslapen...
Ben nog wel steeds aan het bijkomen van m'n jetlag, maar dat komt wel goed (hoop ik) :D

Ik weet zeker dat ik heel veel ben vergeten te vertellen op deze site. Als het boven komt, zal ik het nog wel zeggen.
Bijvoorbeeld dat veel dove jongens homo zijn daar (onze Daan had veel sjans en dates!)
Dan vraag ik me wel af wat de link tussen die twee aspecten is. Want ik dacht dat het enige verschil tussen dove en horende mensen is dat doven niet kunnen horen... maar blijkbaar zijn er in verhouding meer homo's in de dovenwereld. Interessante theorie hè? Ik denk dat ik al weet waar ik m'n scriptie over ga schrijven ;)

Veel plezier met foto's kijken en ik zal ze ook een keer of wat vernieuwen!

x Wiets

  • 02 Maart 2006 - 16:50

    René:

    Hey tof dat je in de USA bent geweest volgende keer maar wat langer of niet ;-)

  • 02 Maart 2006 - 16:58

    Je Wederhelftje:

    schat, heb ze gezien, dus van mij mogen er weer nieuwe op:p:p:p kuzzzzzzzzzzzzzzzzz marianna

  • 04 Maart 2006 - 16:27

    De Webmaster (de Andere Helft):

    De helft van mijn foto´s zijn mislukt en de rest is niet de moeite waard om op internet te zetten. Maar zodra ik de foto´s van de rest heb zal ik ze met al mijn liefde voor jou erop zetten!! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 April 2006

foto's

13 Maart 2006

Nieuwe foto's!

05 Maart 2006

Voor Marianna

28 Februari 2006

Weer terug :(

24 Februari 2006

Laaste dag!
Wietske

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 3256

Voorgaande reizen:

16 Februari 2006 - 26 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: